Obsługa, ewidencjonowanie, rozliczanie, i raportowanie rezerwacji hotelowych należą do najbardziej pracochłonnych i złożonych procesów zachodzących w biurach podróży. Dlatego eKNF został wyposażony w moduł HDesk (Hotel desktop), którego zadaniem jest jak największa automatyzacja tych procesów, i wprowadzenie elektronicznego obiegu wszystkich rodzajów dokumentów (rezerwacji, voucherów, faktur, kosztów, autoryzacji kart, zamówień, notatek, itp)
Najważniejsze funkcje modułu HDesk to:
-
- Automatyczny import rezerwacji z systemów Horse21, Merigo, Conso, Resfinity, Tripnet
-
- Automatyczny import danych z voucherów Booking.com, HRS, Hotelston
-
- Wprowadzenie kosztów (lub szacunkowych kosztów) dla poszczególnych rezerwacji
-
- Tworzenie i przesłanie do hoteli formularzy autoryzacji obciążenia kart kredytowych
-
- Tworzenie zamówień (na potrzeby fakturowania zbiorczego)
-
- Tworzenie i przesłanie mailem voucherów w zunifikowanej szacie graficznej biura podróży
-
- Wprowadzanie i elektroniczna archiwizacja faktur kosztowych
-
- Kontrola płatności (faktur kosztowych i sprzedażowych)
- Sporządzenie raportów opodatkowania marży
Wyjaśnienie oznaczeń statusów w kolumnie Status modułu HDesk
Lista kodów typów pokoi używana w systemach rezerwacyjnych
W przygotowaniu:
- Integracja z systemem ContentInn