Przesyłanie rezerwacji i biletów do eKNF drogą mailową

eKNF jest wyposażony w uniwersalną skrzynkę mailową import@eknf.pl. Skrzynka ta służy do importu danych (biletów lotniczych i kolejowych, rezerwacji hotelowych, ubezpieczeń, itd) od tych dostawców, którzy nie przesyłają danych do eKNF w sposób w pełni automatyczny. Tą drogą można przesłać do eKNF bilety i rezerwacje kilkudziesięciu różnych dostawców, w tym: bilety lotnicze tanich i regularnych linii, bilety kolejowe, bilety autobusowe, rezerwacje hotelowe, transfery i ubezpieczenia

Jakie rezerwacje można importować do eKNF przesyłając je na skrzynkę import@eknf.pl

Bilety lotnicze:

  • AUSTRIAN
  • BRITISH AIRWAYS
  • FINNAIR
  • FLYDUBAI
  • INTAIR
  • ITA AIRWAYS
  • LOT
  • TAP PORTUGAL
  • VUELING

Tanie linie:

  • AERLINGUS
  • EASY JET
  • EUROWINGS
  • DAT
  • FLYONE
  • FLYNORSE
  • JET2.COM
  • LOGANAIR
  • NORWEGIAN
  • RYANAIR
  • SKY EXPRESS
  • SUN EXPRESS
  • TRANSAVIA
  • WIZZAIR

Bilety kolejowe:

  • OMIO
  • OUIGO
  • TRAINLINE
  • CFR
  • DEUTSCHEBAHN
  • DSB
  • MAV
  • BRITISH RAIL
  • PKP IC
  • RHB (Rhätische Bahn)
  • SBB
  • SNCF
  • SJ

Ubezpieczenia:

  • SIGNAL IDUNA
  • ERGO
  • COLONNADE
  • UNIQUA

Hotele:

  • AIRBNB
  • BOOKING.COM
  • MERIGO / GO GLOBAL
  • RATE HAWK

Autobusy:

  • Flixbus

    Jak importować dane do eKNF drogą mailową

    Prześlij maila z otrzymanym biletem lub rezerwacją na adres import@eknf.pl. Nie wprowadzaj żadnych zmian w tytule ani w treści maila.
    Tak przesłana rezerwacja powinna być widoczna w eKNF w ciągu minuty. Jeśli prześlesz ją do nas z adresu mailowego, który jest podany w w Twoim profilu użytkownika w eKNF, to przesłany bilet/rezerwacja zostanie automatycznie przypisana do Ciebie.