eKNF jest wyposażony w uniwersalną skrzynkę mailową import@eknf.pl. Skrzynka ta służy do importu danych (biletów lotniczych i kolejowych, rezerwacji hotelowych, ubezpieczeń, itd) od tych dostawców, którzy nie przesyłają danych do eKNF w sposób w pełni automatyczny. Tą drogą można przesłać do eKNF bilety i rezerwacje kilkudziesięciu różnych dostawców, w tym: bilety lotnicze tanich i regularnych linii, bilety kolejowe, bilety autobusowe, rezerwacje hotelowe, transfery i ubezpieczenia
Jakie rezerwacje można importować do eKNF przesyłając je na skrzynkę import@eknf.pl
Bilety lotnicze:
- AIRFRANCE
- AUSTRIAN
- BRITISH AIRWAYS
- FINNAIR
- FLYDUBAI
- INTAIR
- ITA AIRWAYS
- KLM
- LOT
- LUFTHANSA
- SAS
- TAP PORTUGAL
- TURKISH AIRLINES
- VUELING
Tanie linie:
- AERLINGUS
- AJET
- EASY JET
- EUROWINGS
- DAT
- FLYONE
- FLYNORSE
- JET2.COM
- LOGANAIR
- NORWEGIAN
- RYANAIR
- SKY EXPRESS
- SUN EXPRESS
- TRANSAVIA
- VOLOTEA
- WIZZAIR
Bilety kolejowe:
- BRITISH RAIL
- CFR
- DEUTSCHEBAHN
- DSB
- ITALO
- MAV
- OEBB
- OMIO
- OUIGO
- PKP IC
- RENFE
- RHB (Rhätische Bahn)
- SBB
- SNCF
- SJ
- TRAINLINE
Ubezpieczenia:
- SIGNAL IDUNA
- ERGO
- COLONNADE
- HANSEMERKUR
- TU EUROPA
- UNIQUA
- WIENER
Promy:
- POLFERRIES
Transfery:
- BOOKING.COM
- RATE HAWK
Hotele:
- BOOKING.COM
- MERIGO / GO GLOBAL
- RATE HAWK
Autobusy:
- FLIXBUS
Jak importować dane do eKNF drogą mailową
Prześlij maila z otrzymanym biletem lub rezerwacją na adres import@eknf.pl. Nie wprowadzaj żadnych zmian w tytule ani w treści maila.
Tak przesłana rezerwacja powinna być widoczna w eKNF w ciągu minuty. Jeśli prześlesz ją do nas z adresu mailowego, który jest podany w w Twoim profilu użytkownika w eKNF, to przesłany bilet/rezerwacja zostanie automatycznie przypisana do Ciebie.