eKNF pozwala na automatyczne tworzenie zamówień i faktur dla poszczególnych klientów.
W module Klienci, wybierz klienta dla którego chcesz ustawić automatyczne tworzenie zamówień/faktur. Kliknij na niego prawym klawiszem myszy i wybierz “Szczegóły”. Następnie przejdź do zakładki “Konfigurowanie fakturowania”.
Dodając nową konfigurację musisz zdefiniować:
- Agenta fakturującego
(eKNF ma domyślnie zdefiniowanego użytkownika auto01, który służy do automatycznego fakturowania. Aby określić, jakie imię i nazwisko będzie używane do podpisu faktur wystawionych automatycznie,wprowadź odpowiednie dane w konfiguracji użytkownika auto01)
- Kategorię usług:
(W obecnej chwili eKNF umożliwia automatyczne fakturowanie biletów lotniczych i polis ubezpieczeniowych. Wybierz odpowiednią kategorię obejmującą jedną z tych dwóch typów usług)
- Formę płatności:
- Sposób fakturowania (okresowe/jednostkowe)
- Formę fakturowania (faktura szczegółowa / zgrupowana)
- Specyfikację (dokument towarzyszący fakturze – wybierz z dostępnych typów specyfikacji)
- Sposób dostarczenia (faktura dostarczana elektronicznie / faktura papierowa)
- Tryb grupowania (bez grupowania/ grupowane po nazwisku, numerze rezerwacji, bądź wybranym polu dodatkowym)
- Rejestr (rejestr dokumentów przeznaczony do wystawiania automatycznie generowanych faktur)
Następnie wybierz poziom automatyzacji
- Zamówienia automatyczne (tylko zamówienia tworzone automatycznie, faktury nie)
- Faktury automatyczne (zamówienia i faktury będą tworzone automatycznie)
Oraz dodatkowe opcje:
- Faktury po angielsku
- Faktury zgrupowane
- Uwzględnij polisy
(w czasie automatycznego fakturowania biletów lotniczych eKNF może uwzględniać bądź pomijać polisy ubezpieczeniowe. Zaznacz tę opcję, jeśli polisy mają być fakturowane razem z biletami lotniczymi)