Profil klienta zawiera dane teleadresowe i kontaktowe klienta, oraz warunki płatności. Ponadto służy do:
- konfiguracji polityki naliczania opłat transakcyjnych
- konfiguracji sposobu dostarczania dokumentów
- konfiguracji wymaganych pól dodatkowych (informacji zbieranych w czasie zamawiania i fakturowania)
- konfiguracji domyślnych pól tekstowych (informacji drukowanych na fakturach)
- przechowywania plików (załączników) i notatek
- zarządzania listą pracowników/podróżnych
- zarządzania listą użytkowników (pracowników klienta z dostępem do eKNF)
- konfiguracji specyfikacji (załączników do faktur zawierających szczegółowy opis pozycji)
- konfiguracji sposobu fakturowania (jednostkowo/zbiorczo/okresowo)
- przechowywania cennika usług (w formie dokumentu np.: będącego załącznikiem do umowy)
Uwaga: W wypadku pojawienia się w bazie zdublowanych klientów istnieje możliwość ich scalenia w jedna pozycję. Dowiedz się więcej na ten temat.