Jeśli utworzona przez Ciebie rezerwacja nie jest widoczna w eKNF, istnieje możliwość ręcznego powtórzenia transferu danych. W tym celu należy, z poziomu HDesku:
– Kliknąć na ‘Nowa rezerwacja’
– Kliknąć na klawisz [Wczytaj] znajdujący się w prawym górnym rogu okna
– W pustym polu pod tekstem ‘Wklej zawartość do parsowania’ wkleić tekst:
Voucher Issued by Agent for GOXXXXXXXX-YYYYYYYY-A(KR) Dokonana : DD/MM/2017 11:45:00.
zamieniając w nim ciąg znaków XXXXXXXX-YYYYYYYY na właściwy numer rezerwacji w Merigo, a DD/MM – na właściwą datę (dzień/miesiąc)
– Wybrać nazwę firmy
– Kliknąć na [Dalej]
Ta procedura powinna spowodować ponowny transfer danych z Merigo.
Przepraszamy za utrudnienia – problem z transmisją nie leży po naszej stronie, i nie mamy wpływu na czas jego usunięcia