eKNF jest wyposażony w uniwersalną skrzynkę mailową import@eknf.pl. Skrzynka ta służy do importu danych (biletów lotniczych i kolejowych, rezerwacji hotelowych, ubezpieczeń, itd) od tych dostawców, którzy nie przesyłają danych do eKNF w sposób w pełni automatyczny. Tą drogą można przesłać do eKNF bilety i rezerwacje kilkudziesięciu różnych dostawców, w tym: bilety lotnicze tanich i regularnych linii, bilety kolejowe, bilety autobusowe, rezerwacje hotelowe, transfery i ubezpieczenia
Jakie rezerwacje można importować do eKNF przesyłając je na skrzynkę import@eknf.pl
Bilety lotnicze:
- AUSTRIAN
- BRITISH AIRWAYS
- FINNAIR
- FLYDUBAI
- INTAIR
- ITA AIRWAYS
- LOT
- TAP PORTUGAL
- VUELING
Tanie linie:
- AERLINGUS
- EASY JET
- EUROWINGS
- DAT
- FLYONE
- FLYNORSE
- JET2.COM
- LOGANAIR
- NORWEGIAN
- RYANAIR
- SKY EXPRESS
- SUN EXPRESS
- TRANSAVIA
- WIZZAIR
Bilety kolejowe:
- OMIO
- OUIGO
- TRAINLINE
- CFR
- DEUTSCHEBAHN
- DSB
- MAV
- BRITISH RAIL
- PKP IC
- RHB (Rhätische Bahn)
- SBB
- SNCF
- SJ
Ubezpieczenia:
- SIGNAL IDUNA
- ERGO
- COLONNADE
- UNIQUA
Hotele:
- BOOKING.COM
- MERIGO / GO GLOBAL
- RATE HAWK
Autobusy:
- FLIXBUS
Jak importować dane do eKNF drogą mailową
Prześlij maila z otrzymanym biletem lub rezerwacją na adres import@eknf.pl. Nie wprowadzaj żadnych zmian w tytule ani w treści maila.
Tak przesłana rezerwacja powinna być widoczna w eKNF w ciągu minuty.