Lokalizacja podróżnych
Biura podróży mają obowiązek opieki nad swoimi klientami w zakresie, którego dotyczy wykupiona przez nich usługa. EKNF został więc wyposażony w moduł ‘Lokalizacja podróżnych’, który – zwłaszcza w sytuacjach awaryjnych – pozwala szybko zlokalizować wszystkich podróżnych znajdujących się np. w danym rejonie geograficznym (rezerwacje hotelowe / turystyka), czy podróżujących w danym czasie konkretną linią lotniczą (bilety lotnicze).
Moduł ten pozwala wyselekcjonować i zlokalizować wszystkich podróżnych, których pobyt lub podróż pasuje do zadanych kryteriów wyszukiwania, i – co ważniejsze – skontaktować się z nimi za pomocą wiadomości SMS lub e-mail.
Na poniższym przykładzie: sytuacja awaryjna: strajk pracowników linii Air France we Francji rozpoczynający się 1 marca. Na ekranie – po wyborze dat i przewoźnika – otrzymujemy pełną listę podróżnych, mających bilety lotnicze na tę linię wraz z ich aktualną lokalizacją w tym okresie:
Pełną funkcjonalność tego modułu można – za pośrednictwem eKNF – udostępnić wybranym klientom.
Graficzna lokalizacja podróżnych na Google Maps
Moduł ‘Lokalizator podróżnych’ umożliwia też graficzną prezentację wyników wyszukiwania na mapie.
Monitorowanie opóźnionych i odwołanych rejsów
eKNF umożliwia dostęp do danych o faktycznej godzinie wylotu i lądowania, a także o odwołanych czy przekierowanych rejsach. Dzięki tym informacjom biuro podróży może świadczyć dodatkowe usługi na rzecz swoich klientów: oferując im na przykład dodatkową pomoc w razie wystąpienia wielogodzinnych opóźnień, informując o przysługujących im prawach, pomagając w uzyskaniu odszkodowania, itd. Te same dane mogą być również przydatne dla samych klientów, albowiem ułatwiają koordynację i zarządzanie podróżami służbowymi.
Chcesz włączyć tę funkcjonalność w swoim biurze? Skontaktuj się ze nami: pomoc@mikrosystem.pl
Informacje o opóźnionych rejsach sprawdzane są raz na dobę (lub częściej - w zależności od zapotrzebowania). Koszt pozyskania danych o pojedynczym rejsie wynosi 0,075 PLN.