Główne okno daje dostęp do wszystkich zakładek dostępnych dla użytkownika. Widoczność poszczególnych zakładek zależy od uprawnień (zasobów) nadanych użytkownikowi przez Administratora.
Domyślna zakładka, która otwiera się automatycznie po zalogowaniu, może być określona przez użytkownika w jego ustawieniach osobistych (na zdjęciu jest to ADesk – pulpit dedykowany do pracy z biletami lotniczymi)
Górny pasek stanu:
- Profil użytkownika
- Poczta
- Bieżąca lokalizacja
Moduły:
- CRM – Moduł zawierający kalendarze indywidualne i grupowe, obsługujący zdarzenia i kontakty
- Kancelaria – Moduł do pracy z dokumentami przychodzącymi (np: fakturami kosztowymi)
- Sprzedaż – Tworzenie i przeglądanie dokumentów sprzedażowych, oraz kontrola płatności
- Zamówienia – Tworzenie i przeglądanie Zamówień. Fakturowanie zbiorcze z listy pozycji zamówień.
- RGB – Moduł techniczny, przeznaczony do przeglądania danych źródłowych transakcji
- Produkty – Lista produktów i usług, zarządzanie Pakietami i Polami dodatkowymi
- Klienci – Lista kontrahentów: konfiguracja opłat transakcyjnych, sposobów fakturowania.
- Zlecenia – Lista zleceń od kontrahentów: statusy i realizacja, powiązanie z Zamówieniami
- Centrum Danych – Eksporty i importy danych do i z zewnętrznych systemów (FK, MIS, etc.)
- ADesk – Ewidencja sprzedaży biletów lotniczych regularnych i tanich linii
- HTLDesk – Ewidencja sprzedaży usług hotelowych
- RDesk – Ewidencja sprzedaży biletów kolejowych
- TDesk – Moduł rozliczeń imprez turystycznych
- Raporty – Moduł raportowy
- Pasażerowie – Lokalizacja podróżnych, moduł komunikacji z podróżnymi
- Administracja – Konfiguracja systemu, grupy użytkowników, zarządzanie zasobami