Restart drukarek Amadeus
1. Znajdź komputer, na którym działają aplikacje Amadeusa odpowiedzialne za wydruk (komputer ten ma na pasku stanu Windows między innymi ikonę PM zaznaczoną na czerwono na poniższym ekranie.
2. Kliknij prawym klawiszem myszy na tę ikonę i wybierz polecenie Restart 1APM+SAPE, aby zrestartować usługę przesyłania plików. Jeśli operacja przebiegnie poprawnie, po około 15 sekundach brakujące bilety powinny pojawić się w eKNF.
Ponowna transmisja biletów z systemu Amadeus do eKNF
1. W aplikacji Amaedus Selling Platform wyświetl listę biletów poleceniem bd
2. Znajdź bilet, który nie przeszedł do systemu eKNF, i prześlij go ponownie poleceniem:
br numer_z_kolumny_SEQ_NBR
Jeśli chcesz wysłać kilka biletów, podaj pierwszy i ostatni numer z kolumny SEQ NBR oddzielowne od siebie myślnikiem.
System powinien potwierdzić przesłanie danych odpowiedzią OK SENT:
Pełna lista poleceń związanych z restartem kolejki wydruku i retransmisją plików AIR z systemu Amadeus: