Dodawanie użytkownika

eKNF pozwala na tworzenie nowych loginów dla użytkowników.

Tworzenie loginów użytkowników odbywa się w module Administracja:

Settings_NUM_

Wejdź w zakładkę Lista użytkowników, i wybierz Dodaj Użytkownika.

Użytkownicy_i_prawa_dostępu_Lista_Użytkowników_NUM_

Uzupełnij dane użytkownika:

  • Login – to pierwsze 3 litery imienia i pierwsze 3 litery nazwiska pisane z małej litery np. Alicja Kowalska – alikow.
  • Opcje hasła – dla bezpieczeństwa istotne jest zaznaczenie pola Wymuś zmianę przy następnym logowaniu, przy wpisaniu Ważność hasła np.90 dni
  • Opis – Preferowane jest wpisanie pełnego imienia i nazwiska użytkownika.
  • ShortName – podobnie jak login są to pierwsze 3 litery imienia i pierwsze 3 litery nazwiska, ale pisane z dużej litery np. Alicja Kowalska – ALIKOW
  • Lokalizacja domyślna: lokalizacja biura w którym pracuje użytkownik
  • Zakończ dodawanie nowego użytkownika klikając [Dodaj użytkownika]

Użytkownicy_i_prawa_dostępu_Lista_Użytkowników_NUM_.7png

Uwaga: Po dodaniu nowego użytkownika, pamiętaj, aby określić jego uprawnienia poprzez dodanie go do odpowiedniej grup użytkownika.

 

Dodawanie użytkownika do grup użytkownika