eKNF pozwala na tworzenie nowych loginów dla użytkowników.
Tworzenie loginów użytkowników odbywa się w module Administracja:
Wejdź w zakładkę Lista użytkowników, i wybierz Dodaj Użytkownika.
Uzupełnij dane użytkownika:
- Login – to pierwsze 3 litery imienia i pierwsze 3 litery nazwiska pisane z małej litery np. Alicja Kowalska – alikow.
- Opcje hasła – dla bezpieczeństwa istotne jest zaznaczenie pola Wymuś zmianę przy następnym logowaniu, przy wpisaniu Ważność hasła np.90 dni
- Opis – Preferowane jest wpisanie pełnego imienia i nazwiska użytkownika.
- ShortName – podobnie jak login są to pierwsze 3 litery imienia i pierwsze 3 litery nazwiska, ale pisane z dużej litery np. Alicja Kowalska – ALIKOW
- Lokalizacja domyślna: lokalizacja biura w którym pracuje użytkownik
- Zakończ dodawanie nowego użytkownika klikając [Dodaj użytkownika]
Uwaga: Po dodaniu nowego użytkownika, pamiętaj, aby określić jego uprawnienia poprzez dodanie go do odpowiedniej grup użytkownika.