eKNF pozwala na udostępnianie wybranych elementów systemu nie tylko pracownikom biura podróży, lecz również jego klientom. W ten sposób możliwe jest na przykład udostępnienie klientowi wybranych raportów, dostępu do listy swoich faktur, lokalizatora podróżnych, itd.
Tworzenie i edycja loginów przeznaczonych dla klientów odbywa się w module Klienci:
- Wejdź w zakładkę Klienci, i wybierz (wyszukaj) klienta, dla którego chcesz utworzyć/wyedytować login.
- Po wyszukaniu klienta, kliknij na niego prawym klawiszem myszy, i wybierz Szczegóły
- Z menu górnego (na zielonym pasku), wybierz zakładkę Użytkownicy
- Aby dodać nowego użytkownika, kliknij [Dodaj nowego użytkownika]
- Aby zmienić dane lub uprawnienia istniejącego użytkownika, kliknij na niego prawym klawiszem myszy, i wybierz Edytuj
W oknie edycji użytkownika zasoby, które są mu udostępnione, oznaczone są na zielono. Aby przydzielić lub odebrać uprawnienia do wybranego zasobu, kliknij na niego myszą.
Uwaga: pamiętaj o przydzieleniu uprawnień do zasobów ‘Lokalizacja …’ Dokumenty sprzedaży, raporty, i inne dane będą udostępnione klientowi wyłącznie z zaznaczonych lokalizacji.