eKNF: Mid-office dla biur podróży obsługujących klientów biznesowych

eKNF_main_screenObsługa podróży biznesowych i klientów korporacyjnych znacznie różni się od pracy z klientami indywidualnymi, i wymaga wyspecjalizowanych narzędzi. eKNF jest systemem typu mid-office zaprojektowanym specjalnie dla biur podróży specjalizujących się w obsłudze podróżniczej klientów korporacyjnych.

Zbudowany w oparciu o doświadczenia zdobyte w czasie wieloletniej pracy z naszymi klientami korzystającymi z systemu  KNF (obecnego na rynku od roku 2000) eKNF jest naszą najnowszą propozycją  skierowaną specjalnie dla dużych i średnich biur podróży, wzbogaconą o wiele nowych funkcjonalności,  i najnowsze technologie informatyczne.

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu rozwoju Regionalnego

Najważniejsze cechy programu eKNF to:  pobierz krótki opis

  • Centralny, dostępny przez Internet system, przystosowany do obsługi wielu lokalizacji, z możliwością płynnego przełączania się między nimi i pracy zdalnej.
  • Obsługa wszystkich systemów rezerwacyjnych GDS (Amadeus, Galileo, Sabre, Wordspan)
  • Obsługa wszystkich typów transakcji pochodzących z GDS (lotniczych, hotelowych, ubezpieczeniowych, samochodów, i tanich linii zapisanych w segmentach pasywnych)
  • Automatyczny import danych z biletów lotniczych najpopularniejszych tanich linii (RYANAIR, WIZZAIR, EUROLOT, EASYJET, GERMANWINGS, NORWEGIAN)
  • Automatyczny import danych z biletów PKP Intercity, Interregio, DB
  • Dedykowane moduły dla działów: fakturującego, lotniczego, hotelowego, i kolejowego, uwzględniające specyfikę pracy każdego z tych działów
  • Dedykowany moduł do fakturowania zbiorczego
  • Automatyczne tworzenie specyfikacji do faktur lotniczych, kolejowych, hotelowych, samochodowych, wizowych, i mieszanych, z możliwością odrębnej konfiguracji dla poszczególnych klientów.
  • Przesyłanie faktur i ponagleń płatności w formie elektronicznej w oparciu o serwer umożliwiający klientom biznesowym zdalny dostęp do swoich faktur.
  • Trzystopniowy system obsługi transakcji: Wprowadzenie usługi -> Zamówienie -> Faktura umożliwiający rozdzielenie kompetencji między działy obsługi klienta i dział fakturowania.
  • Pakietowa konstrukcja katalogu produktów i usług, pozwalająca na powiązanie wszystkich typów opłat transakcyjnych z usługami, których dotyczą. (co pozwala na dokładne raportowanie zyskowności wszystkich typów transakcji, i zapewnia wysoką jakość danych wysyłanych do zewnętrznych systemów informacyjnych, takich jak AMEX BTA, Air Plus,  czy iBANK)
  • Eksport danych do wszystkich wiodących systemów informacyjnych: Lufthansa Air Plus, Cornerstone (iBANK / ClientBANK), AMEX BTA, DINERS, GEMS, PRISM, BCD (GRO)
  • Eksport danych do systemów księgowych: Symfonia, Perseus, Fakir
  • Centralny, elastyczny system raportujący z możliwością konfiguracji wyglądu i układu raportów, oraz umożliwiający dostęp do wybranych danych dla klientów biura podróży
  • Koszt utrzymania zależny tylko od liczby transakcji: bez ograniczeń na liczbę użytkowników, stanowisk, czy lokalizacji.

 

Od kilku lat eKNF rozwija się niezwykle dynamicznie dzięki dofinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Naszym zdaniem, jesteśmy obecnie najnowocześniejszym, najbardziej rozbudowanym i wszechstronnym systemem tego typu dostępnym w Polsce.